10-11-25

Godmorgon! Sovit gott? Nu sitter jag här igen. Har fått i Kate lite äpple & banan gröt iallafall. Det det lättaste alltid men men. Just nu kryper hon omkring här på golvet. Det ser så roligt ut för när hon kryper & hon har på sig pjamas så lixom försvinner benen upp i pjamasen så tillslut kan hon inte krypa längre haha. Idag ska vi bara mysa tänkte jag. Henke ska ha henne ieftermiddag så då får jag lite egentid. Blir både skönt & lite tråkigt utan min illa skit! Tänkte att jag skulle ta & få i mig lite frukost med, men vet bara inte vad! Jag försöker hålla igen nu så blir inte mer än tre mål per dag & en massa vatten. Får se hur det går. I förrgår hittade jag några träningsvideor på youtube. Fan, jag hade sån träningsvärk & har det idag med. Det hindrar inte mig från att köra idag igen, det är ett måste! Kan ju passa på extra mycket nu när Kate inte är hemma. Nu ska jag rota fram något till mig iallafall & göra en flaska välling till grisen. Senare kommer en dagens insperation med:) Pussar & Kramar!


Kommentarer
Postat av: emma

juulia! när ska vi ta vår omtalade helg i göteborg kära fina snyga du? puss!

2010-11-25 @ 11:50:29
URL: http://beeatbox.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0