10-11-24

Nu har jag varit hemma en stund. Kom hem runt halv 9. Kollade lite på bonde söker fru & sen nattade jag Kate. Det gick bättre än igår kan jag ju säga. Har varit på öppnaförskolan idag, alltid lika roligt! Sköna brudar det är där & sköna bebbos:) Sen åkte jag & Kate ner till stan för att träffa Alex. Vi åt lite & pratade en massa sedan åkte vi till A6. Där köpte jag en mössa till Kate, ett par tuffa små svarta blanka tights till Kate & en burk bodybutter till mig.

Nu tänkte jag faktiskt ta ett stort glas vatten & sedan göra kvällsrutinerna. Tvätta ansiktet borsta gaddarna osv. Efter det blir det sängen! Ska läsa något kapiter ur Elsas mode & sedan blir det Karlavagnen eller mammas nya kille. Kan inte riktigt bestämma mig. Ska göra en dagens insperation med innan bedtime så ni kan få lite ögon godis! Sov gott med er fina. Pussar & Kramar!

Fanns tyvärr ingen bild på mössan från hms hemsida men ska fota den & lägga upp imorgon så ni får se:)



Tights från www.ahlens.se
Bodybutter från www.thebodyshop.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0