10-11-24

Mobilblogga går fortfarande lika bra., skönt! Har ni sovit gott inatt? Jag har sovit rätt okej. Kate vägrade somna igår, trodde jag skulle bli galen! Bytte blöja, matade henne & hon somnade i min famn som vanligt. Då brukar jag gå in & lägga henne i hennes säng men det gick inte alls som vanligt. Hon somnar när jag är där inne, men så fort jag går ut, precis när jag kommit ut genom dörröppningen så börjar hon gråta. Förstår inte ens hur hon kan se det när hon sover?! Helt galet. Sådär höll det på ungifär 10 gånger igår, tills mamma erbjöd sig att gå in & lägga sig i mitt rum en stund. Tror ni hon somnar då? Nej, icke sa Nicke. Så fort Kate hörde mig så börjar hon stor gråta. Oj, hon börjar bli riktigt mammig. Men jag har bestämmt mig, jag ska vara glad för det. Det är mig hon vill se, det är mig hon kryper efter, det är mig hon gråter efter. Min unge tycker om mig mest:) Underbart! Jag hann ju inte duscha igår så nu ska jag snart ta & göra det, sedan blir det öppna förskolan. Helt sinnes sjukt va det har snöat ute. Vet inte alls hur det går med vagnen. Vi får se. Måste dessutom upp & hämta vinterjackan. BLÄ:( Jag vill ha min jacka med fårskinnskrage hela livet. Nej, nu överdrev jag lite faktiskt. Skulle ner till stan för att käka med Alex, men vi får se hur det blir i dett vädret. Jag som vill träffa henne soooo bad! Fan alltså. Jaja, nu blir det lite fix & sedan öppna förskolan. Ska försöka fixa en dagens insperation med. Kate har fullt upp med att riva ut alla fimler, kul hobby va:)? Puss på er från oss!

Slänger in en skön cover med the raveonettes på I wanna be adored.
Sjukt underbart band. Kommer dom till sverige så är jag där, det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0