10-11-23

Nu blev det en massa inlägg tätt. Fick sån kick. MÅSTE BLOGGA! Älskar när det blir så. Nu ska jag försöka natta Kate. Det innebär blöjbyte, välling & läggning. Hoppas hon vill sova. Just nu är hon med mami på toa. Hör hur dom pratar haha! Idag har jag blivit irriterad så fort Kate gnällt lite, inte en aning om varför. Därför hoppas jag att min lilla groda går med på att somna i tid idag. Läggdags för Kate är då kl 22.00. LITE sent, jag vet, jag vet. Någon som har tips på hur man ändrar nattnings tiden? Måste ju få in en annan rutin nu när jag snart ska börja skolan med. Då blir det ännu tidigare morgonar. ÅH, hur ska jag klara av att vara ifrån min gris hela dagarna?! Nej, buhu för det:( Nu ska jag natta Katiepatie & sen ska jag duscha, gud så skönt! Ska för första gången använda Bobby's shampoo. Någon som vet om det är bra:)? Fyndade det på Ullared för 10:- flaskan. Blev då fyra st. Två st shampoo & två st balsam. Hoppas det är bra, man hart ju sina förväntningar. Fast, kostar det 10:- så behöver det inte vara så otroligt bra, men det skulle ju inte skada om det var det;) Avslutar med en bild på världens vackraste unge. Jag älskar dig Kate, du är mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0