10-11-01

Kan ju inte direkt säga godmorgon men kanske godeftermiddag? Töntigt det lät men jaja:) Sovit gott inatt? Jag hade fått sova som vanligt. Vaknade dock kl 8 imorse. Alltså jag är verkligen inte morgonpigg, det är det jobbiga med barn att man inte får sova precis lika mycket som innan, men men det är bara att gilla läget;) Vi har faktiskt tagit en liten tupplur för någon timme sedan. Sjukt skönt! Ligger tillsammans i soffan & svettas. Min lilla unge svettas ganska mycket, undrar vem hon fått det ifrån? haha. Nu har jag gett henne dagens lunch. Kan ni gissa vad det blev? Lasange! Ovanligt, nej. Gott, ja! Till efterätt blev det mango & päron pureé. Det uppskattades av lilla magen:) Nu håller hon på att klättra runt här inne. Hon ställer sig vid tv bänken. Håller sig i den & reser sig upp. Riktigt stark den där lilla ungen jag har. Det roliga är när hon just står där typ as nära tvn & håller sig i den svarta tv bänken & jag lyfter bort henne. Gissa om det är svett avtryck från hennes små tassar. Haha! Jag har aldrig sett något svettigare tror jag:)

Nu sitter jag här & Kate är bredvid mig nu på golvet. Vi väntar på att Clucken (Klara) ska komma hit:) Tänkte att hon kunde agera lite barnvakt när hon kommer hit så jag kan duscha;) Sedan ska vi ner till stan & käka något smarrigt:) Är sjukt sugen på Thai! Jaja, vi får väl se vad det blir:) Kate har på sig sin nya body idag förresten:) Kan ju inte säga att jag INTE blir sugen på cupcakes när jag ser den bodyn. Mums! Nä, du ska jag fixa en dagens insperation & sedan välja vad jag ska ha på mig:) Hoppas Klara kommer snart:) Puss på er från moi & the baby<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0