10-11-01.                                 ...

img_6807 (MMS)

10-11-01.                                                 Nu ligger jag i sängen. Därför får jag blogga via mobilen:) Innan tog jag en lång, sjukt varm dusch. Körde i en inpackning & körde en skrubb. Efter det så kladdade jag på en återfuktande & rengörande chokladmask. Jag såg faktiskt ett riktigt bra resultat efter! Älskar när man gör det. Masken finns att köpa på www.hm.com & den kostar en 20 lapp! Ett riktigt kap! Somsagt, nu ligger jag i sängen, har flätat mitt hår för annars blir det så sjukt trassligt på morgonen. Hur gör ni med era hår? Speciellt vi som har långt, mitt är hemskt ibland. Imorgon så ska jag & Kate träffa fina Alexandra, det ska bli så mysigt! En riktigt fin brud det där! Sov gott med er nu & håll tummarna för att kate sover en hel natt;) Jag bjuder på en riktigt fin bild på mig med! PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va sööt du och lilla kate är :D dina och kates ögon är sjukt fina! :D kram

2010-11-15 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0