10-11-01

Borta bra men hemma bäst! Nu är vi hemma. Det blev mat på Coffehouse by George. Det var gott, pasta med kyckling & champinjoner. Emma & Moa kom förbi med, alltid lika roligt att träffas! Efter det åkte jag & Klara till A6. Jag köpte ett par leopardmönstrade skor till Kate, två skinnrosetts hårspännen till mig, vanliga hårspännen & ett super coolt halsband. Har inga bider på det jag shoppat nu, men ska fixa det snart:) Skorna till Kate köpte jag tills i vår/sommar. Eftersom hon inte kan gå nu så är det ingen idé. Det är ju dessutom höst med;) Jag & Kate ville köpa en present till mami med. Det blev en söt necessär, två ansiktsmasker, en bodylotion, ett läppglans & ett par öronhängen:) Så glad blev hon. Det är underbart att ge bort presenter när dom minst anar det. Nu ska jag ta kort på det ny shoppade! Hörs snart:) Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0