10-07-04.                               ...

img_0624 (MMS)

10-07-04.                                  Godmorgon:) sovit gott? Kanske smaskat i er en god frukost? Det har jag. Idag blev det pannkakor med jordgubssylt. Sylten är super god och enkel. Lite socker och sen massa färska jordgubbar sedan mixa. Pröva!  Gud vilket väder! Här i göteborg regnar det som sjutton! Fast det är skönt, slippa svettas;) känns som att svett är ett återkommande ämne i min blogg haha! Just nu sitter jag och kollar på tv. Markus Krunegård är på tv, middag hos Plura och mauro. Åh, underbart fina krunegård. Han är en fin man. Begåvad och oerhört snygg. Sen som grädden på moset har jag en sovande liten skrutt i knät. Utröttad efter allt bajsande och ätande, men det uppskattas av mami!:) pappa är ute och springer, så jag tänkte göra mig oordning för idag känns som en shopping dag! Så härlgt. Det är ju massa rea nu så man får passa på. Hoppas ni har det bra, så skriver jag lite senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0