10-07-03.                                 ...

img_5249 (MMS)

10-07-03.                                 God morgon på er:) Har ni hunnit svettas något än? Jag har inte hunnit svettas så mycket än, men det kommer. Ska till havet med pappa och Kate snart. Före det ska jag springa in på nordstan och försöka hitta en bikini. Ska kolla på bikbok efter en zebra färgad bikini. Tack Lisa för tipppset:) hoppas det finns, och i rätt storlek. Nu ska jag tvätta ansiktet, borsta gaddarna och klä på mig. Sedan bär det av ner mot staden:) Måste bara tipsa om mina ansiktsprodukter, dom är super! Det är L'oreal comfort cleansing milk och L'oreal gentle toner. Dom är för känslig hud. Jag har rätt torr hud så den passar. Men innan jag använder dom så brukar jag tvätta med en ansiktstvätt från garnier, den tar jag i t-zonen. Har tyvärr glömt den hemma så blir ingen bild. Efter jag tvättat ansiktet och rengjort smörjer jag in med en kräm från garnier som är för känslig hud. Super produkter som går att hitta i alla kända kedjor för ett bra pris. Hoppas ni med kan lapa lite sol senare. Puss från mig och min groda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0