10-07-03.                               N...

img_5249 (MMS)

10-07-03.                               Nu är vi framme, eller har varit framme ett tag. Har ätit lite. Det blev kyckling och potatissallad. Det var gott:) jag gillar ioförsig nästan allt utan leverpastej, så ja. Skrev ett inlägg när jag var i bilen påväg hit men sedan när jag kollade så hade det blivit något super knasigt så fick ta bort det. Hoppas denna mobilbloggen funkar bara. Jag vet inte vad som står på schemat i morgon, vi får se helt enkelt. Fet ska iallafall bli soligt. Fint!  Kate ligger i en säng hon fått låna av pappas kompis. Kim är den kompisen, mycket rolig man det där som älskar barn:) Han och hans fru har en liten dotter på sisådär 9 månader tror jag. Han kom upp med en liten säng till Kate som hon får låna. Den sängen har Kim själv haft när han var en liten knodd. Så härligt när man har kvar sådanna saker. För den ser inte alls gamal ut. Kate gillöar den iallafall, hon sover just nu. Det är bara det att när hon inte ligger bredvid mig i sängen så är jag sjukligt nojjig över om hon andas. Kommer väl vakna runt sisådär tusen gånger inatt och kolla. Speciellt nu när fisen vill sova på mage. Det är jag inte ett stort fan av. Men tydligen Så är Kate ett big fan:) jaja, nu ska jag sätta på lite Karlavagnen i min iphone, kärring är jag. I know(!), men jag älskar att lyssna på det programmet. Speciellt när det är Stina wolter som har det. Som tur är så väljer man avsnitt när Man lyssnar med mobilen och då ser man vem som har programmet. Sjukt fint! Så, nu återgår jag till Min nattliga rutin. Sov gott, vi hörs i morgon:) oj, nu vände Kate på sig så huvudet slog i väggen på sängen, fast hon sover ändå, haha! Hoppas inte ni gör samma misstag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe tur vi finns fler dåå!

Jag/vi lyssnar alltid på karlavagnen.. skönt somna till :P

2010-07-04 @ 16:12:19
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0