10-07-03.                                ...

img_6807 (MMS)

10-07-03.                                 Nu är vi hemma efter en dag vid havet. Lillan somnade tillslut, fast förstår att det är svårt när det är så många nya intryck:) vi kom hem, åt lite och mös. Det är SÅ varmt ( vet inte om ni märkt det? ), även på balkongen. Sådär klibbig blir man. Efter det tog jag och Kate ett bad. Hon är så jävla söt, min lilla brud! Pappa fick ta henne sedan så jag kunde duscha klart. En sak ska jag säga. Babyolja är underskattat som fan! Ni borde absolut testa det, speciellt om ni har badkar. Vi har ju tyvärr inte det hos min mamma men hos pappa. Häll i lite i vattnet när ni badar. Gör det medans ni kör en inpackning, så smörjer ni in er i vattnet och njut! Man slipper att smörja in sig efteråt om man kör med babyolja Eller ja, inte i ansiktet kanske. Där får jag skippa babyoljan och köra på min ansiktskräm. Annat skulle jag vara sjuktligt finnig. Jag fick iallafall tag på en bikini idag, absolut inte den snyggaste men helt okej. En leopardmönstrad trekants överdel och ett par vanliga svarta trosor till. Jag har bara bild på överdelen. Det gick väl på 150 :- tror jag. Inte säker, men blev inget jätte glapp i plånkan. Gina har fina saker men ibland ser dom lite halv fattiga ut. Kunde inte bestämma mig för om min bikini ser fattig eller icke fattig ut? Jag gillar den ändå tror jag haha. Nu ska jag fortsätta kolla på tv med min kära pappa. Sov gott söton, hörs i morgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0