10-07-02

Godmorgon! Sovit gott? Det har vi:) Jag vaknade av att en viss liten Kate försökte att bajsa. Det är nog något av dom roligaste ljuden jag hört. Hon tar i så fruktansvärt mycket för att få ut en liten kladd? Men det fick hon iallafall, ingen förstoppad bebis här inte. Så, fick gå upp & byta en härlig bajsblöja. Dom är inte så hemska när dom är såhär små, men om några veckor kommer det inte vara lika trevligt att byta bajsblöjor, för då ska bruden nämligen börja äta lite "riktig" mat. Det ska bli SÅ roligt att få se henne äta små puréer. Hoppas hon blir som jag var när jag var liten, allt som kom in i min mun tyckte jag var smask. Sådanna bebisar är bra. Det dröjer ungifär 2-3 veckor innan hon får börja smaka på puréerna. Så det blir kul:)

Jaja, nu så ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan ska jag försöka få i Kate lite mat. Jag måste packa med. Ska ju till pappa idag. Hatar att packa! Känns som jag inte har något alls att ta med, men man har ju en massa. Vi får se, vi får se.

Tänkte lägga upp lite bilder på mina underbara klackar som jag klickade hem. Det kommer om en liten stund:) PUSS




Kommentarer
Postat av: Madde

ni är såååå lika!! snacka om att kate blir en eftertraktad brud sen ;)



kramis!!

2010-07-02 @ 18:21:06
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0