10-07-01

Hola guapas. Hur har ni det idag? Idag har jag haft ont i min mage & hals. Det är så jobbigt när det är varmt. Så idag har jag & Kate varit inne HELA dagen. Inte ens ute på balkongen för där var några jobbargubbar & satte upp något vind skydd, som ens inte behövs för det är skönt när det blåser, men tyvärr får man inte bestämma det själv.

Just nu är Kate med min bror, kollar på film. Hennes favorit sysselsättning tror jag. Själv så ska jag plocka i diskmaskinen. KENT spelas på högsta volym, inte för det är så oerhört hög volym för det vi äger är en laptop. En smidig laptop men inga vidare högtalare. Efter det blir det en dusch & lite fix för sedan ska vi träffa Kates papi. Jag borde städa upp mina saker med, men det orkar jag inte just nu. I morgon innan det bär av till min kära papi så kanske jag kan städa upp lite. Synd om min mamma som får stå ut med mig.

GUD vad svettigt det är. Det är en sak som jag riktigt hatar, det är att svettas. Jag blir så förbannad på svett. Svettas inte så mycket, men mer än vad som behövs.

Måste ladda batterierna till min rosa lilla Kamera. Tänkte göra en Kategori här med dagens outfit. Både min & Kates. Vi är inte direkt så uppklädda varje dag nu, men dom dagarna som vi känner oss fräna ska vi allt fota!

Måste kila nu. Skriver mer senare. Ha det bra så länge. PUSS


Kommentarer
Postat av: MILF

Jaså, jag trodde det var kul med mode & design? Ååh, vad roligt. Jag skulle med vilja göra något sådant. En kompis till mig gör jättefina make-ups och lägger ut bilderna på facebook. Kolla hennes bilder, Paulina Pawlowski. :)



Förresten, kul grej att lägga upp kates outifts hihi, lånar den idén av dig ;)

2010-07-01 @ 18:57:23
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0