10-07-02

Back. Nu har jag & lill rumpan varit hos Kates papi. Så nu ligger Kate & sover. Hon är så trött! Jag ska väl sova snart jag med, men känner inte riktigt för det än. Jag vill ha en ny design på min blogg. Är så FRUKTANSVÄRT dålig på sådanna, så om någon snäll vill ge mig en hjälpande hand skulle det uppskattas otroligt mycket! Behövs inget avancerat, men det ska vara Julia:)

Jag har fortfarande super mega ont i halsen så får se hur det känns i morgon. Hoppas på lite bättring eftersom jag ska till min pappa då. Jaja, får helt enkelt ta det som det kommer. Det ska bli fint väder, vilket är skönt för då kan vi åka ut till havet. Där lär man stekas:) Men först måste jag köpa en ny bikini. Brösten är inte domsamma sen Kate kom till världen, även fast dom inte är mjölkmaskiner nuförtiden. Vill ha en bikini med hög midja, så fint! Vill även ha någon i typ leopard eller zebra mönstrad, hellst trekants bikini. Har ingen bikinikropp direkt. Har aldrig haft det men ännu mindre nu. Men vafan? Sådant är livet. Bara att gilla läget, även fast det är något svårt haha.

Här är några som var fina. Skulle dock vilja ha zebraöverdelen i trekant. Någon som vet vart man kan få tag i det? Dom blommiga trosorna med hög midja är ju bara så söta!

Nej, nu ska jag sminka av mig denna dagen, sedan sova & se fram emot en hel vecka med min underbara pappa. Sov gott med er. PUSS!






Detta inlägget skrev jag på natten tills den 2a juli, just so you know;)


Kommentarer
Postat av: Lisa Adolfsson

jag tror att bikbok har haft trekantsbikinis med zebramönster :)

2010-07-03 @ 00:22:03
URL: http://liisacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0