USCH

Alltså detta är verkligen inte roligt. Hatar att packa. Nu harjag fått i nästan alla kläder i 5 stora kartonger. Det behövs nog en till tror jag. Sedan efter alla kläder är det ju en massa andra saker som ska bli nr packade. ÅÅÅÅH. Det är inte roligt alls. Men ett måste. När man kollar igenom alla sina kläder vill man testa massa olika saker med. Det jobbiga är att man inte får på sig det man vill ha på sig haha. Kollade på gamla bilder när jag hade på mig ett par cheap monday short, eller avklippta jeans som jag fixat till shorts:P Dom gick att trycka på sig, men inte på magen. Jag vet att man inte får på sig sina "vanliga" kläder men det känns alltså. Det känns inte bra:P Så bara det tar tid att testa massa grejer man vill ha på sig men inte kan använda nu längre. Men i sommar dåni! Då ska dom på igen. Det har jag bestämmt mig för:D Min söta lilla katt Billie sitter i mitt fönster & kollar ut. Hon älskar att sitta där & kolla ut mot skogen. Det är faktiskt riktigt fint. Lite sorligt att hon barakan sitta där i typ, en dag till? :( Men hoppas hon gillar utsikten i våran nya lägenhet. Då får skrutten vätterutsikt istället. Oj, nu börja det snöa med. Fy. Mamma sa att det var 20- idag när hon gick upp. Fy, inte min smak på väder alltså. Vill verkligen att det ska gå mot varmare tider nu så man slipper frysa & halka som en idiot. Det är det värsta som finns nästan. BLÄ. Nej, nu måste jag fortsätta. Ska gå ner 6 kolla hur det går för mami:) Hörs sen. PUSS



                                                          Där bakom döljer sig shortsen:P
                                  Förövrigt, köpte ramones tröjan till bebisen i sommras. COOOOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0