Trendigaste barn namnen 09

Loggade in på msn, då kommer den där ruta upp som alltid kommer upp när man loggar in. Idag stod det om dom trendigaste barn namnen 09. Det var faktiskt ganska fina namn men inget av dom namnen jag tänkt till min lilla plutt:) Namn är så sjukt svårt ! Man vet alltid vilka namn som är ens favoriter, men sedan när man väl får bestämma själv till en annan människa. Det är så svårt, tycker jag iallafall. Har ni tips så skirv det. Mina tänka namn är Olle eller Kate. Jag gillar dom faktiskt riktigt mycket. Det finns massa fina namn utöver dom då men varenda namn någon säger så förknippar man det namnet med något idiot till person, haha. Kan vara ett riktigt fint namn men nej, det går inte för det namnet har en person som man vet är stööörd:) Jag känner faktiskt inte störd Olle eller Kate så där hade jag ju riktigt tur alltså. Här är dom namnen som var populärast år 2009 :

Topp 10 bland nyfödda flickor 2009:
1. Alice
2. Maja
3. Ella
4. Emma
5. Elsa
6. Alva
7. Julia
8. Linnea
9. Wilma
10. Ebba   

Topp 10 bland nyfödda pojkar 2009:

1. Lucas
2. Elias
3. Oscar
4. William
5. Hugo
6. Alexander
7. Oliver
8. Viktor
9. Erik
10. Axel

Mitt namn är tydligen rätt populärt än, härligt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0