Pack, pack pack. RÖV

Detta packande. Det tr aldirg slut känns det som. Jag hatar det verkligen. Nu ska jag iallafall ta en varm dusch. Känns välförtjänat faktiskt. Bebis har varit lugn idag, rätt skönt att den inte snurrar omkring allt för mycket där inne nu när man håller på att böja sig hela tiden & går upp & ner i trappor, som jag inte ska göra men nu måste jag faktiskt göra det:) Fiiint! En varm dusch kommer inte sitta fel nu. Hörs senare. PUSS



                                    En bild sen i sommras när jag & Malin glassade på våran uteplats
                                med vattenpipa. Only mig på fotot då men HIHI. Saknar sommaren 09 !


Kommentarer
Postat av: sjukt bästaste malin

det va en awesome sommar faktiskt:)<3<3

2010-02-16 @ 21:55:30
Postat av: MALIN

Det va världens bästa sommar!<3

2010-10-29 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0