Nytt i gaderoben :D

Jag var hos min pappa förra helgen. Han bor i Göteborg. Vi köpte två saker till bebisen. Alltså, det finns så mycket gulligt men det är typ "tjej eller kille". Det finns inte så mycket där emellan. Antingen rosa eller blått. Blått funkar ju helt klart till båda men om det skulle bli en lite tjej så kommer alla att tro att det är en Olle, eller hur? Rosa funkar ju på killar med såklart men blir lite knasigt på bebisar:P Tyvärr. Så när vi var i Göteborg så blev det två saker. En liten spark dräkt i storlek 50 tror jag det var. Sedan köpte vi en ovrall eller vad man nu ska kalla det i leopad mönster, med öron på:) CUTE ! Bebben ska ju komma i slutet av mars så för tjocka grejer behövs ju inte i överflöd direkt. Denna är inte så tjck, men man har ju kläder under den såklart. Jag har fått en massa kläder med. Det är jag så glad för verkligen. Som studerande så har man ju inte för mycket pengar & alla bidrag man får sedan räcker inte till för mycket heller. Absolut mycket bättre än ingenting alls, det är helt klart men man skulle ju vilja vara rik nu:) Hört att blöjor kostar skjortan, där har man ett skäl till att plutten ska pott tränas tidigt!;) 

                                                  
                                                              Blå sparkdräkt från MEXX 199 :-





Leopad mönstad ovarall från Åhléns 149 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0