Nu ska det börjas på allvar igen !

Hej igen. Nu har jag bestämt mig. Jag ska blogga ordentligt nu fram tills åtminstone förlossningen. Efter med hoppas jag men jag vet ju inte alls hur allt kommer att vara då. Det är läskigt & spännande på samma gång. Idag har jag inte varit i skolan. Vi har två lektioner på måndagar. Först idrott kl 10.20 sedan lunch & matte. Vi skulle åka pulka idag på idrotten & det skippade jag. Jag hade velat åka, verkligen men det är nog inte väldens bästa idé. Ska man åka pulka ska man ju vara galen & åka galet men det kan inte jag göra som har en bebis i magen. Skit tråkigt men aja. Jag har varit hemma idag & ätit bullar:) Idag är jag i vecka 31+5. Alltså tiden rusar iväg. Det går så otroligt fort. Slänger in lite bilder i nästa inlägg på magen. Ska jag vara ärlig så ser jag inte så stor skillnad haha men den växer iallafall som den ska:) Ska koka potatis & värma mina fiskbullar ( MUMS?! ) sen så blir det ett inlägg med magbilder. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0