Magsjuk

Hej igen, förlåt att det blir sådan sen uppdatering idag men jag har inte orkat. Jag sov verkligen dåligt inatt, sådär oroligt nivet. Man vaknar & vänder på sig hela hela hela tiden. Sen vaknade jag & hade jätte ont i magen & behöve kräkas. Kräkande & spya är ju inte helt främmande för mig just nu;D Fast graviditets illamåendet har för det mesta gått över men ibland fins det där & lurar men idag var det inte samma illamående utan äckligare. Blä. Så var hemma idag med. Det gjorde verkligen ont i mitt hjärta för att jag inte kunde träffa min Ida ida:( Jag ville verkligen det, hon är det bästa. Här är hennes blogg förresten om ni vill läsa www.Idalaveno.devote.se . Vi ska beställa hem massa fika berlocker & armbandssaker för vi ska göra varset armband, fast jag ska bokstaven "I" i mitt för Ida & hon ska ha bokstaven "J" i sitt för Julia. Fint va?

Nu ska jag äta en macka & dricka min kära äppeljuice.. Känner mig mycket piggare nu, bara lite trött & ont i huvudet. Bebisungen sparkar en hel del idag faktiskt & sepciellt när jag hade så ont i min mage, undra om den kände det:O Det var lite jobbigt att ha någon som sparkade i min mage när det redan gjorde så ont, men men den gör ju som den vill där inne i dens egna lilla bo:) Jag skriver mer senare. Hoppas ni haft en bra dag utan spy & bajs:) PUSS

                                                                 Ida, Calle & jag :)
                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0