Love my iphone <3

Hej igen.. Satt & kollade min mail som typ bara består av massa mail från Facebook?! Hur får man bort så man inte får ett mail varje gång någon kommenterar en sak på FB? Sjukt irriterande. Men när jag kollade där så låg det ett mail från Nima. Nima är min kompis som förtillfället är på Kuba. Vad jag saknar den flickan. Jag är SÅHÄR glad att hon kommer hem innan bebisen kommer. Sist hon såg mig var jag inte alls så tjock som jag är nu så hon kommer nog se skillnad:) Läste iallafall det mailet & blev super glad. Kollar ju aldrig min mail för får bara massa bajs från FB. Kanske går att ändra på inställningar eller något?

Ja, iallafall. Jag har ju fått en iphone av min pappa. Har velat ha en ny mobil så himla länge & nu äntligen fick jag det:) Vi köpte den i göteborg men dom hade den inte hemma där så dom fick skicka efter så skulle den komma innom två veckor. Jag skojar inte, det kändes som ÅR fast det dröjde bara fyra eller 5 dagar. Som jag längtade. När ha sa " Den ska komma innom två veckor " så känd jag typ såhär : Mhhh, det är ju en evighet. TVÅ VECKOR?! Men sedan när jag tänker såhär. Om ca 8 veckor ska min lilla bebis komma. Då är 8a veckor helt sjukt lite tid. Så, ja hur lång tiden känns beror väl på vad det är som man väntar på. En iphone eller ett barn? Haha. Jaja, nu har jag haft min iphone några daar & jag gillar den. Bara att det var SJUKT svårt att fixa så den funkade. Jag förstod inget alls. Helt seriöst alltså. Som tur var hjälpte en kille mig via msn att fixa det. Satt hela dagen med det. Herregud, jag är nog otroligt oteknisk. Hade min bror varit hemma så hade han nog hjälpt mig. Men finns säkert massa saker han kan hjälpa mig med sen när han kommer hem. Han kommer ju hem om ca en månad sådär. Nu har pappa fixat med så jag surfar för 60 kr/mån hur mycket jag vill så känns rätt bra, då vet man att det inte blir för mycket pengar iallafall. Så iphonen tycker jag om nu, fast jag skulle ju aldirg klarat av att fixa det själv. Det var det jobbigaste jag gjort & då menar jag vekligen det jobbigaste jag gjort! Undrar om det är jobbigare än att föda barn? Det kan jag ju berätta om senare, när jag vet;) Kanske har värtsa turen så att barnet typ kommer på någon timma eller två, vissa har det ju så faktiskt. Men det tvivlar jag på starkt..

Förövrigt så mår jag mycket bättre. Inte ett endaste litet illamående kvar. Bara lite ont i huvudet. Jag hatar att spy "riktig" spya med massa grejer i. Är ju bara van vid galla. Det kan jag stå ut med men inte äcklig mat spy. Fy. Fast måste erkänna att det är en så sjukt skön känsla efter man kräkits & illamåendet är borta med vinden, det är härligt!: )) Nu ska jag hämta ett glas cola & kolla lite till på filmen " Sova med fienden ". Sedan tänkte jag skirva lite om en dokumentär jag såg för någon timma sedan. Hejså länge:) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0