Föräldrar grupp:)

Jag bara älskar det ! Det är så roligt & mysigt att gå på. Men nu är det bara 3 gånger kvar:( Idag pratade vi om samspelet emellan barn & föräldrarna. Alltså när dom berättar allt om dom små bebisarna, det är helt otroligt! Men det är så sjukt att jag snart har en egen. Det är faktiskt läskigt med! I vissa stunder är man hur glad som helst & i vissa andra stunder är det lite tuffare. Men det är otroligt allt sammans:) Vi fick kolla på en film med om nyfödda bebisar & hur viktigt det är att man prata med dom & pussar på dom hela tiden haha. Små pluttar, min ska nog få pussar så det räcker & blir över.

I denna föräldrargruppen är det jag som är ensamstående & en tjej till. Sedan är det en annan tjej som är där med, hon är inte tillsammans med pappan med dom kommer dit tillsammans iallafall så inte ensamstående då, men ni förstår nog. Sedan är det fyra par till tror jag, fast dom är ju då tillsammans. Men alla är yngre än i "vanliga" föräldrar grupper, vilket är ganska skönt faktiskt. Tror alla var 21 utan jag & en till tjej som var 17 & jag då 18. Men det är rätt skönt att alla inte är gamlingar haha ta relativt unga.

Det är en psykolog där, en barnmorska & en kurator som håller i träffarna. Dom är hur sköna som hellst! Min favorit är psykologen. En tant som är dö skön alltså! Hon är så himla rolig, älskar äldre människor som har humor:) Barnmorskan är lugn,trygg & jätte snäll. En sådan barnmorska skulle jag vilja ha när jag ska föda min Ollis (eller Kate ). Sedan är det kuratorn, hon är med rolig & jätte snäll:) Så en bra trio helt enkelt! Tyvärr kommer jag inte ihåg namnen haha, inte på en enda alltså. Det är helt sinnes sjukt hur dålig jag är på namn men det är jag iallafall.

Nu är vi hemma iallafall. Köpte lite godis på vägen hem hiih. Det har blivit min craving under graviditeten & såklart fiskbullar då. Vad annars lixom;D? Ska äta lite med. Uppdaterar lite senare era bajskorvar. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0