Elisabeth Höglund, not in my heart.

Jag har på förkväll. Det programmet är på min tv varje eftermiddag/kväll. Det roliga är att jag bara gillar måndagar när dom har temat "mode". Då är Elin Kling där & snackar lite sedan gör dom om en person som ser ut som en trött sliten tant som blir värsta sex guden, typ. Men åter till rubriken. Det är ju tre program ledare b.la. Elisabeth Höglund. Jag har SÅ svårt för denna hemska tant. Hon är inget rolig att kolla på. Jag bara stör sönder mig när jag ser henne. Hon är journalist. En framgånsrik sådan om jag förstått rätt. Kan inte förstå detta. Fy, hon ser hemskt ut. Kolla frisyren? Inte just på denna bilden. Jag tog den "finaste" bilden jag hittade på henne. Kolla på google så får ni se hur vacker hon är. Okej, hon kan inte hjälpa hur hon ser ut faktikt men hon är sjukt störande. Hon har någon otäck mun. Usch. Men ändå kollar jag på henne varje dag en liten stund:( MÅR SÅ DÅLIGT AV DETTA. Skämt åt sido. Jag gillar inte bruden alltså. BYT FRISYR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0