B A C K O N T R A C K !

Hej igen alla. Nu är jag tillbax. Som sagt var vi i falkenberg igår tills idag. Vi köpte ett bord & stolar till lägenheten vi ska flytta in i på tisdag. Vi kom hem ganska sent idag & när jag skulle blogga så funkade inte blogg.se. Det har cpat i flera dagar nu ju?! Svin jobbigt. Jag slängde iallafall på mig min mysdress direkt när vi kom hem. Vi hade med köpt hem mat från Chili Thai, det satt inte fel:) Blev propp mätt & somande. Sov inte så bra inatt nämligen så somnade så skönt på soffan. Jag har börjat bli trött av att vara gravid igen. Det var i början & tydligen i slutet då:P Men som sagt, nu är vi hemma iallafall. Det blir att packa i morgon med. Har köpt sånadära andnings skydd som man använder när man målar eller slipar. Mamma säljer sådanna på sitt jobb så körde förbi jobbet på vägen hem från Falkenberg. Låter helt sjutk att jag måste använda det när jag packar men det är så när man är allergisk & det är massa katthår & damm. Så i morgon ska jag nog klara av lite mer:P Vi får se hur det går. Hoppas ni hade en rolig fredags kväll då. Säkert mycket festande. Åh, det saknar man ibland. Men men, vad gör man inte för Olle lixom? <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0