Sista natten

Nu måste jag sova. Ska upp kl 6 i morgon. Ingen skola i morgon heller då. flyttbilen kommer halv 8. Det är jobbigt alltså. Jag har bott här hela mitt liv. Det känns faktiskt. Hittade massa gamla kort med. Då kändes det ännu mera. Nu hoppas jag att allt går bra fastän det är sorligt så man bara vill gråta. Fick förresten en present av mormor idag på posten. En overall vi  bebisen. Eller Det var mer en "påse" om man kan föklara så:P Benen & kroppen ligger i en påse typ & sedan är det ärmar på den och sådant men ja. Påsoverall heter det. Tänk på vad det heter så förstår ni nog;) Den var iallafall jätte söt! Vi får se om den kommer på när vi ska hem från bb:) Nu måste jag sova, sista natten. Buhu, hemskt hemskt hemskt. Sov gott. PUSS

Kommentarer
Postat av: becca

hoppas inte det gör nånting att jag tar samma design som du, utan hon med gratisbloggar?

om de inte är OK så byter jag !;)

2010-02-02 @ 22:20:04
URL: http://rebeccaafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0