Johnossi 14 maj !

Glömde totalt bort att berätta en U-N-D-E-R-B-A-R nyhet:) Jag ska på Johnossi den 14 maj med Angelika. WIHO. Förstår ni hur lycklig jag blev? Konsären är i Göteborg så det blir perfekt. Då bor jag hos min kära pappa:) Var ju såklart tvugen att fråga om han kunde vara barnvakt. Haha, kändes helt absurt att fråga det redan nu men det gjorde jag iallafall & såklart gick det bra. Min pappa är den bästa pappan i världen. Inte bara för att han kunde passa babyboo, utan för att han är han. Men som sagt, den 14 maj. Någon mer som ska dit? ÅH<3 <3 <3 <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: Angelika

:D:D:D

2010-02-02 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0