Dåligt med mobilt bredband

Hej igen! Det är inte meningen att det ska vara så lång tid emellan alla inlägg men har inte kunnat blogga för vi flyttade ju somsagt i tisdags. Så nu bor vi i lägenhet. Käns både bra & dåligt, men det är en fin lägenhet. Lite stökig just nu men så blir det ju. Det blir nog bara detta inlägget idag & ett till om v 33. Vi har ju somsagt inget internett här i denna lägenheten & det tar fyra veckor innan dom kan instalera internett här?! Idioti säger jag bara. Så vi köpte ett mobilt bredband sålänge, men det gick inte så bra att blogga med det men just nu funkade det. Har lite bilder på lägenheten som jag tänkte visa:) Men dom får jag klämma in i ett annat inlägg för märkte att jag inte lagt in bilderna än haha.. Skirver snart igen om det funkar då. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0