10-12-15

Nu är bloggpausen slut! Så ska blogga lite idag tänkte jag. Igår var jag på stan en sväng med Klara fick med mig en primer hem. Ska visa snart. Efter det gick jag & Kate till Alexandra. Vi gjorde inget särskillt men det är skönt. Hon skulle jobba på kvällen så då åkte jag & bebbo hem. Sedan har det väl inte hänt så mycket direkt.

Idag blir det öppnaförskolan. Ska bli så roligt! Har massa att prata om med brudarna. Efter det så blir det en tripp till IKEA för att mummsa i sig julbord. Det blir gott!:)

Ni vet jeans skjortan jag köpte till Kate på Lindex? Såg idag när jag skulle ta på Kate den att tre, TRE stycken tryck knappar lossnat. Hjälp va dåligt! Den ska jag tillbaka med nu innan jag går till öppnaförskolan. Som tur var hittade jag kvittot. Jag älskar den skjortan & hoppas att jag får en ny men att den inte går sönder. Det kostade faktiskt 149:- , inte helt okej enligt mig.

Nej, nu måste jag fixa mig. Vad ska ni hitta på idag:)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0