10-12-11

Ni får nog räkna med att det inte blir något bra bloggande just på fredagarna. Då är jag i skolan & sedan blir det ofta att man träffar någon. Igår var jag då i skolan från 10 till 13. Jag åker buss till skolan & närt jag skulle gå upp för den lilla backen upp till trottoaren som leder till busshållplatsen så var det en jävla snövall där! FYFAN. Jag blev så arg & inte kunde jag komma över med vagnen. Då försökte jag på nästa lilla backe en liten bit bort, där var det ännu värre. Jag ringde till mamma som var så snäll & körde mig. Hon var på jobbet men fick ledigt en liten stund. Vi ringde & klagade till dom som har hand om skottningen & sedan på kvällen var det fixat! Hoppas dom tänker på det nästa gång dom skottar:) 

Efter skolan så träffade jag Alexandra & henne kompis Karin. Var super mysigt. Vi fikade, pratade en massa & gick på stan. Ska lägga upp det som fick följa med mig hem i nästa blogginlägg. Alex köpte med några grejer. Ett par riktigt snygga skinnskjorts. Hon passade riktigt bra i dom!

Efter stan så åkte jag, mamma & Kate till min faster. Hon var ensam hemma igår kväll så vi var där. Åt lite gott & kollade på idol. Blev så glad över att Jay vann. Har inte följt idol så som jag gjorde förra omgången då Calle var med. Riktigt synd att Calle inte vann förra året men iår var det absolut rätt person som vann! Vad tycker ni:)?

Nu har Kate precis fått lite äggröra & jag ska snart fixa en flaska välling till bebben! Sen ska vi fixa oss för vi ska till A6 snart & försöka hitta något nytt som mamma kan ha på sig nästa lördag då henne kompis ska gifta sig. Då blir det party för mamma & självklart vill man vara snygg! Själv ska jag på inflyttningsfest på lördag & därför jag shoppade lite igår. Härligt:D! Vad ska ni hitta på idag? Puss från mig and the bebbo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0