10-12-08

Kan inte somna ikväll. Nu är det natt & jag lyssnar på River flows in you, igen. Tänker på dig Robin så mycket. Många, många gånger varje dag. Saknar tiden vi hade. Inget jag bara säger för jag gör verkligen det. Har sagt detta tusen gånger men jag kan inte säga det för ofta. Saknar dig. Denna låten kan verkligen få fram tårarna. Tänk om man visste att livet kunde vara så konstigt. Förändras så snabbt. Orättvist. Idag har du fått några tårar från mig. Hoppas tårar förvandlas till något vackert någon annanstans så man inte gråter i onödan. Jag vill inte behöva gråta över dig Robin, men nu gör jag det. Jag är inte ensam. Tänker på dig så. Kollar på bilder. Jag var så glad i dig, du var verkligen en av mina närmsta under skolåren i 6an, 7an, 8an & 9an. Jag älskar dig, låter dumt att säga det nu men det är så det känns. Saknar allt gammalt. Så in i helvete. Hoppas vi ses. Vill att du ska få lära känna Kate. Om vi hade varit vänner vet jag att du hade älskat min unge & hon hade älskat dig. Det här är skit. Ska hon aldrig få träffa den roliga, fina & älskade Robin som en gång var min vän? Det går inte in. Nu ska jag sluta gråta, men tänker lika mycket på dig ändå. Miljoner slängkyssar till dig din galning! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0