10-12-08

FÖRLÅT för en usen uppdatering idag. Nu ligger Kate iallafall i sängen & jag har hunnit med att ta en dusch, göra ansiktmask i duschen, raka benen, smörja in mig med mitt älskade body butter från the body shop! Älskar det! Har iallafall varit borta nästan hela dagen. Först var det öppnaförskolan. Gud vad jag älskar att gå dit, det  är galet! Kate tycker om det med:) Kommer bli så trist när jag börjar att plugga igen & vi inte hinner med någon öppen förskola. Bara tanken gör mig deppig. Så ska inte tänka på det nu då. Här ska det vara glada miner! Idag så var det pepparkaks bak. Haha, riktigt mysigt! Jag & Kate gjorde mellan stora hjärtan & sen blev det såklart rosa glasyr med silverpärlor på & lite störssel. Dom är slut nu, mamma & jag kalasade på dom. Mumms! Några av oss brudar på öppnaförskolan bestämde att vi skulle åka till IKEA & äta julbord efter nästa gång. Ska bli så roligt! Denna gruppen är så bra med för det är bara unga mammor där. Ett super bra tips om du är en relativt ung mamma så kom till denna öppnaförskolan. På onsdagar kl 13-15 på BVC i Huskvarna. Man behöver inte bo i huskvarna för att kunna vara med utan det är bara att komma! Så öppnaförskolan var lyckad som vanligt:) Efter det åkte jag ner till stan för att möta mamma. Hon hämade mig & Kate så åkte vi till IKEA. Vi åt middag där. Deras köttbullar är ju inte att leka med alltså. Måndag - fredag har dom den såkallade "klassisk köttbulle meny". Då får man 8 köttbullar & två - tre potatisar för 16 kr. Sjukt billigt & bra! Så en sådan blev det för mig & mamma. Efter det shoppade jag lite. Tänkte göra nästa inlägg om vad jag köpte. Hoppas ni haft en bra dag idag:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0