10-12-08

Nu är vi vakna. Har sovit riktigt gott inatt när jag väl somnade. Kate fick ligga hos mig tidigt på morgonen som vanlgt. Idag fick jag sova ovanligt länge. Vaknade runt halv tio sen fick jag dra mig till kvar över. Snäll bebbe va?

Nu har Kate fått yoghurt & jag ska kila ut i köket & fixa morgon mackan till henne. Sedan ska jag fundera på vad jag ska få i mig. Från & med idag ska jag börja skriva upp allt jag äter. Inte här men i ett block. Det är bra att göra har jag hört. Så ska börja med det nu:)

Om ett tag är det öppnaförskolan. Kommer inte ihåg vad det är vi ska göra idag, kanske pepparkaksbak. Hoppas det är idag! Efter öppnaförskolan ska vi till BVC, det är på samma ställe så det blir smidigt:) Öppnaförskolan är från kl 13-15 & vi fick tid hos BVC kl 15.30 så det blir bra! Blir spännande att se vad lillagrisen väger:D Ska skriva det till er sen när vi kommit hem.

Nej, nu börjar Kate bli arg. Bäst att jag går & fixar mackan! Hörs sen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0