10-12-07

Nu är frukosten i magen ännu en gång! Nu ska vi fixa oss för att kila ut mot habo till våran Clucken. Kate är så rolig för hon använder sin stol, som hon sitter & äter i som en slags rullator. Hon tar tag i två av benen & går frammåt med stolen i full fart. Ser ganska roligt ut faktiskt. Hon övar sig den lilla damen. Han har även börjat att vinka med flit till personer. Innan vinkade hon bara för att det var kul att göra knäppa saker med sin lilla hand, men igår när Ida vinkade till Kate så vinkade hon tillbaka. Jag gjorde detsamma & fick samma svar. Så nu kan lilltjejen vinka! Duktigt!:D Så stolt mamma. Vi får se vad vi tar på oss idag. Blir något enkelt & skönt. Både jag & Kate är förtillfället ikladda pyjamas, men det är rätt skönt det med. Så blir nog att jag klär på Kate sedan duschar jag & fixar mig. Packa skötväskan, fixa välling osv osv. Mycket att stå i när man har en liten unge. Det är en stor förändring när man får barn. Allt, precis allt tar längre tid. Så att passa tider är inte det lättaste haha. Men det är en världslig sak. Nu blir det fix sen buss till habo. Bloggar från Klara sen:) Puss från oss!


Bara för att pigga upp er denna lite trista gråaktiga morgon får ni en bild på
VÄRLDENS sexigaste man.
To die for.


Kommentarer
Postat av: Glad oappa

Visst är det speciellt att se dem när de lär sig nya saker ;-)

2010-12-07 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0