10-12-07

Sammanfattning på året 2010, lite tidigt I know.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, födde barn!:D
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hm, tror inte jag hade något faktiskt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag har fått nya vänner genom min graviditet så ja, många av mina nya vänner som fick barn samtidigt som mig.
4. Dog någon som stod dig nära? Robin Lundberg. Han var en nära vän för lite mer än två år sedan. 
5. Vilka länder har du besökt? Nada.
6. Är det något du kommer sakna år 2010 som du vill ha 2011? Nja, inte vad jag vet direkt.
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? Datumet då Kate föddes. 16 Mars
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag lyckats vara en super mami!
9. Största misstaget? Oj, det kan nog vara att jag började röka lite smått igen. Har dock inte rökt på ett tag nu tror jag.
10. Har du varit sjuk eller blivit skadad? Fick sy ett stygn efter Kates ankomst men inte mycket mer.
11. Bästa köpet? MASSA
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bebis grejer
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min unge!
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? River flows in you
15. Var du gladare eller ledsnare i år om du jämför med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Ätit mindre!
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? Ätit haha!
18. Hur tillbringar du julen? I år ska jag vara hoss Klara
19. Blev du kär i år? Nej, inte kär kär
20. Favoritprogram på tv? Hm, gillar unga mödrar
21. Bästa boken du läst i år? Tror inte jag läst ut någon bok i år:s
22. Största musikaliska upptäckt? Inte en aning
23. ?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nope:)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nope:)
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Tillbringade dagen med Emma:)
27. Finns det något du skulle kunna gjort bättre 2010? Finns väl några saker 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Hm, det jag gillar.  
29. Vad fick dig att må bra? Mys med baby, vänner, familj & godis!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Leonardo, SEX!
31. Vem saknade du ofta? Oj, vet inte. 
32. Nya människor du träffade? Många fina mammor på öppnaförskolan & mamma gruppen


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du träffade mig med <3

2010-12-08 @ 12:18:30
URL: http://lifeofeightyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0