10-12-07

Nu har jag & Kate varit hemma ett tag. Kom hem runt åtta halv nio. Mamma hämtade upp oss i stan. Just nu sitter jag i sängen & Kate ligger i sin säng bredvid mig & sussar så sött. Iklädd en röd pyjamas med månar & stjärnor på, så himla söt är hon! Mätt & go efter en flaska välling + en ny blöja. Absolut bästa tricket för en god nattssömn. För henne iallafall haha. Så nu innan jag somnar ska jag göra en insperation & andra punkten som jag lovat. Måste hålla löfterna faktiskt! Blir ingen vidare blogg annars & jag tänkte hålla upp detta ett tag iallafall. Roligt när folk läser & kommenterar:) Ute i habo var det rejält med snö. Kunde knappt köra vagnen på vissa ställen. Det är riktigt nackdel med vintern för oss som kör vagn. Usch säger jag bara. Man skulle ha en snöslunga på vagnen, bra idé va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0