10-12-06

Godmorgon! Nu är jag & Kate uppe. Hon fick i sig det vanliga. Yoggi dröm & en macka. Så duktig så min lilla gris:)! Nu är hon påklädd & fått en ny blöja. Kryper runt här på golvet & river ner allt hon får tag i. Så är det med små ungar haha! Ni får en dagens outfit på Kate snart.

Lite senare ska vi gå & handla lite mat, blöjor våtservetter osv. Annat roligt att lägga pengar på haha! Nejdå, sånt man måste ha nu så inte ska jag klaga! Mamma har vagnen i bilen & hann inte lämna den innan hon åkte till jobbet idag så hon kommer hem med den på sin lunch. Då kör hon oss till affären & sen blir det en prommenad tillbaka. Bra & nyttigt! Hoppas inte det för för kallt idag. Får klä på oss ordentligt!

Nu ska jag stoppa i mig något. Funderar på om jag ska ta resterna från den goda middagen igår. Är lite sugen. Sen i eftermiddag ska jag köra magdans passet. Har ni prövat det än:)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0