10-12-06 :Om mig

Jag heter Julia Daneilla Karin Larsson. Är 18 år, blir 19 den 8 Januari. Inte länge kvar! Jag har långt blondt hår & är blåögd. Jag är 168 cm lång & har storlek 40 i både skor såsom kläder! Smart tycker jag! Jag bor lite utanför jönköping med min kära mamma Marie, min älskade dotter Kate & våran katt Billie. Vi flyttade hit för ca 10 månader sedan, så ungifär en månad innan Kate kom till världen. Jag har en storebror som heter Jacob som nu bor i Skövde & min pappa Heter Thomas & bor i Göteborg. Innan vi flyttade hit så bodde vi i Habo i ett sött litet radhus. Jag saknar det något förfärligt ibland för ute i Habo bor dem flesta som står mig närmast. Det radhuset i Habo har jag växt upp i så det är ju mitt barndomshem. Inte så konstigt att man saknar det ibland. Mina föräldrar skiljde sig för ca 4-5 år sedan. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg. Mina intressen är såklart att umgås med min familj. Min dotter & min mamma är dom jag träffar varje dag & det är jag så glad för men försöker även hälsa på min pappa så ofta som jag kan. Han älskar sitt lilla barnbarn & såklart sin dotter med så vi är där ganska ofta. Min bror träffar jag inte så ofta eftersom han flyttat till skövde men han kommer hit & hälsar på mig, mamma, Kate & Billie med jämna mellanrum. Han har många vänner här med så han träffar dom med såklart när han är i Jönköping. Jag älskar även mode. Riktigt roligt tycker jag. Fortsätter plugga på Mode & Design i April. Kan ju inte säga att jag gillar att sy direkt men att måla modeller osv, riktigt roligt! Smink & hudvård tycker jag med är roligt. Kan inte så mycket men tycker det är lika roligt för det & tänker lära mig mer om det i framtiden såklart! Kanske till&med kan få ett jobb som har med det att göra längre fram, man vet aldrig. Älskar även att umgås med mina älskade vänner. Utan dom skulle jag inte vara den jag är idag. Jag älskar er så mycket & ni betyder oerhört mycket för mig & lilla Kate. Min favorit rätt är nog faktiskt fiskbullar, konstigt nog. Det är inte mycket som slår när man öppnar en burk fiskbullar i dillsås. Gröna ärtor till det ska det såklart vara, det gör rätten lite vackrare;) Nu vet jag faktiskt inte vad jag kan skriva mer om mig själv. Är ingen speciell prick utan kör mitt rejs som jag känner för det. Är oftast väldigt snäll av mig men kan även snäsa ifrån ifall någon har något problem med mig som är en skitsak. Lite bråk kan alltid pigga upp vardagen! Haha skämt åtsido! Jág kan väl vara feg jag med, eller nej feg är nog fel ord utan rätt ord ska vara för snäll. Det beror såklart på vad saken gäller & vem/vilka som är inblanade. Rätt rolig är jag med när det vill sig. Skratta är L-I-V-E-T. Nu vet ni nog det mesta om mig tror jag:) Hoppas ni som känner mig tycker att det stämmde, annars får ni rätta mig haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0