10-12-06

Nu har bästis åkt hem. Vi har pratat en massa & ätit kladdkaka med glass & drack julmust. Mums! Så nu är det bara jag & lilla Kate här hemma. Snart kommer mamma/mormor hem.

Var & handlade innan. Blev 8 st burkar lasange, ett stort paket Libero blöjor, ett storpack pampers vårservetter, kladdkaka, glass, julmust & tuggummin.

Det är galet så mycket jag tycker om min Ida. Det blir nästan jobbigt. Så snygg är hon med dessutom. Kates andra mamma i högsta grad! Som vi älskar henne:)

Nu ska jag plocka in lite i diskmaskinen & sedan ska jag byta älsklings blöja. Hon är lite kinkig tror hon är lite trött. Har sovit högst en timma på hela dagen. Sov lite på Ida innan men det var inte mycket. Det blir ingen dagens outfit för Kate idag. Pyjamasen ska på nu så tyvärr. Får bli imorgon:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0