10-12-06

Nu har jag ätit en lunch på resterna sedan igår. Kate fick en flaska välling så hon får sin lunch när vi kommer hem sen. Har fixat ytterligare lite på mitt rum. Bara tillfälligt men hittade en till spik på min vägg haha! Där satte jag upp min spegel & så satte jag mina skor där under. Blev ganska fint faktiskt. Rummet set mycket större ut när man fått upp en spegel! Ska visa er snart! Batterierna till min kamera laddas så kan inte ta kort precis nu.

Just nu funderar jag på vad jag ska ta på mig. Ska ju inte vara ute länge men det är alltid ett stort problem haha! Vi får se. Ska iallafall inte sminka mig det minsta. Underbart!

Ida möter oss innan vi ska handla så följer hon med oss hem. Som jag saknar min bästa vän! Galet. Nej nu ska jag göra oss, eller snarare mig iordning! Hörs sen, PUSS från mig & Kate



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0