10-12-05

Godmorgon! Hade super trevligt igår. Mös och pratade. Träffade några av Alexandras kompisar som jag inte träffat innan så det var roligt. Kate var nog nöjd, 100% uppmärksamhet. Just how she likes it! Blev ett glas vin & choklad. Rätta kombon!:) Mamma hämtade oss faktiskt. Vi slapp gå i det iskalla vädret & åka buss en halvtimma med alla fyllon. Nöjd & glad var jag för att slippa det.

Idag när jag vaknade så kännde jag mig riktigt förkyld. Så jobbigt! Ont i halsen, svullen, täppt & snorig. Känner att en förkyldning verkligen inte är välkommen. Får kurera mig idag med alvedon & varmt té.  Idag har vi inget bestämmt. Ska lägga på mig nya madrass & sätta på nya ben till ena min säng. Just nu har en säng trä ben & den andra stål ben. Igår köpte mamma nya stål ben som vi ska sätta på den andra sängen. Tänkte sätta i kort i den andra ramen med & fixa lite små saker bara. Tänkte ta kort på mitt rum hur det ser ut sedan med så får ni se:)

Nu blir det frukost på det! Hörs om ett tag. Passa på att mysa ner er ordentligt denna söndagen. Inget vidare väder här iallafall. Pussar & Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0