10-12-05

Nu är Kate i säng. Det var inte så lätt för henne att somna idag för att jag var inne i rummet & fixade lite med korten som jag framkallade igår. Köpte ju två ramar på IKEA igår som jag satte in kort i. Så jävla svårt att få korten raka så dom är inte så raka men orkade inte hålla på att fixa hela natten så jag satte upp dom ikväll ändå. Tyvärr har vi ingen hammare här hemma men det satt redan två spikar på min väg så satte upp ramarna på dom sålänge. Blev inte så pjåkigt ändå. Tänkte köpa många ramar för jag vill ha riktigt många kort uppsatta i mittt rum. Några tips på bra butiker som har snygga ramar? Hellst hyfsat billiga med. Har ingen bra budjet som ensamstående mamma så bra, snyggt & billigt är min grej det! Blev lite bilder på mitt rum nu. På korten syns inte mysfaktorn som var i rummet för blixten förstör allt men ni ser lite iallafall:)

















Kommentarer
Postat av: Lisa Adolfsson

Lagerhaus har faktiskt många fina och coola ramar! :)

2010-12-05 @ 23:06:03
URL: http://liisacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0