10-12-04

Blir så glad när jag ser att läsarna ökar:) Det går lite upp & ner men igår var det många. Super roligt! Kommentera gärna mer. Blir så glad av det:)

Nu har vi fått i oss frukost. Det blev äggröra & bacon som mamma gjort till oss. Kate fick inget bacon men äggröra som hon gillar:)

Jag & mamma tänkte att vi skulle  köpa en ny madrass till min(a) säng(ar). Har satt ihop två enkelsängar till en dubbel. Har därför just nu två smala madrasser men behöver en stor för sängarna glider isär. Så vi ska försöka hinna med det. Tänkte framkalla lite kort idag med när jag ändå är i farten. Då kanske man ska köpa några fina ramar på IKEA med. Vill ha uppe foton på mig, Kate, vänner & familj. Ska framkalla ett stort foto på mig & min älskling & ha över sängen. Behöver någon som kan fota bra. Några tips?

Nu ska jag fixa iordning mig & Kate. Ska göra en dagens innan vi börjar göra oss iordning. Hörs snart:) PUSSAR<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sätt häftkuddar under sängbenen så glider de inte isär :) funkar jätte bra

2010-12-07 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0