10-12-04

Nu är vi hemma! Jävlar vad mycket folk det var idag på A6. Helt sinnes sjukt. Jag blir galen när det är så fullt av folk som ska shoppa. Vi stod ut iallafall. Var på KappAhl för att kolla om kappan till Kate fanns där. Nej, det gjorde den inte så jag ringde min pappa för att se om han kunde åka till nordstan i Göteborg för att kolla om kappan fanns där. Ja, det gjorde den! Wihuuu! Nu ska Kate gå runt i sin fina kappa i vår! Obervera GÅ, för jag är säker på att damen kan vandra själv då. Galet! Sedean gick vi till Lindex. Där kunde jag bara inte motstå jeans skjortan & ett par rosa ribbade tights med spets på kanten runt foten. Så underbart söta! Så det fick följa med oss hem. Sedan gick vi till IKEA. Där fick jag med mig två ramar hem. I varje får det plats 3 stycken kort. Efter det så gick vi till elgiganten & där framkallade jag kort. Så roligt att få dom i handen:) Såklart blev det fel på min maskin så fick caq 20 kort för lite men betalade för så många jag trodde jag skulle få. Räknade ju inte dom i butiken direkt. Jaja. Inte en förmögenhet men riktigt störande.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0