10-12-03

Morsningkorsning! Nu har Kate fått i sig frukosten för idag. Det blev äggröra på ett ägg & massa smör + en macka med smör & vatten. Nu är hon nöjd & kryper omkring på golvet & leker lite.

Jag som tänkte att vi skulle prommenara till KappAhl idag & köpa hennes fina kappa & även handla massa smask för ikväll med. Det snöar en massa nu här utanför ser jag. Inget roligt. Jag hatar verkligen snön. Det är fint att kolla på men när man ska ut med barnvagn så är det inte lika roligt. Usch. Fast det finns ju inte så mycket för mig att göra faktiskt så ska inte klaga så mycket. Får väl åka buss då. Funderar på om jag ska göra det i eftermiddag istället. Då hinner jag laga mat innan vi åker. Idag blir det köttfärsås & pasta:) Tänkte göra till Kate med så får vi se vad hon tycker om det jag gör själv.

Nej, nu måste jag dammsuga här & fixa lite granna. Idag blir det en dagens insperation med. Härligt va? Hörs sen:) Puss!




Kate för en liten stund sedan.
Kameran är rolig att pilla på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0