10-12-03

Nu är vi mätta & glada! Jag lagade middad & det blev som jag skrev innan. Köttfärsås med pasta. Jag kokade pastan utan salt så både jag & Kate kunde äta den. Sedan gjorde jag i en liten kastrull Kates köttfärsås. I den hade jag:

1. Smör
2. Lite rödlök
3. Köttfärs
4. Vitpeppar
5. Krossade tomater
6. Grädde

Sedan hällde jag över lite pasta i hennes kastrull & mixade det så det inte blev lika stora bitar. Guess what? Hon tyckte om det! Så nöjd blev jag:) Ska frysa in resten nu för det kommer hon kunna äta imorgon tex.

Det snöar sjukt här hemma. Jag vill inte alls gå ut just nu. Ska ringa min kära papi & se om han kan kolla efter kappan i göteborg. Han sa att han ville betala den. Så snällt verkligen:) Köper då en stor storlek så hon kan ha den till våren:) Ska ringa Malin & se om hon kan köpa med sig smasket hem så slipper vi dra ut i rusket! Hör sen. pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0