10-12-02

Nu är Kate i säng. Hon somnar tidigare än förr. Så jag är nöjd! Idag var det runt kvart över nio - halv tio. Badade henne ikväll med så det tog lite längre tid. Hon bara älskar att bada! Så härligt:) Nu kan hon roa sig själv lite i badet, sitter i badkaret & skvätter lite & leker med sina små leksaker. Smilar mot mig. Herregud, hennes leende gör mig lyckligast i världen!

Nu ska jag ta en dusch. Har fan inte fått duscha på 3 dagar typ, om inte mer. Så bra Julia:)! När jag pratade med Alex igår i telefonen så sa jag att jag var skabbig som inte duschat på så länge men när man väl duschar så känner man sig verkligen som en ny människa! HÄRLIGT! Så dusch blir det ikväll så slipper jag tänka på det imorgon. Tror jag gör en inpackning med när jag ändå är i farten! Jag använder TRESemmé´s inpackning för extra tort & skört hår. Den är super bra! Inget jag bara säger. Mitt hår är blekt & långt. Det gör det så enkelt att reda ut det & får en super vacker glans. Så ett super bra tips, verkligen! Kostar runt 80 kr för 500 ml tror jag. Den är ganska dryg dessutom så den blir inte dyrare än någon anna inpackning. Testa den!

Imorgon tänkte jag gå ner till "stan" här hemma. Här finns det faktiskt Lindex & KappAhl. Ska ta & köpa den rosa kappan till Kate. Visst var den lite lik min som jag köpte igår? Får se om det slinker ner något annat till  Kate imorgon. Sedan på eftermiddagen kommer Malin. Vet inte riktigt när men hon ska iallafall vara här på kvällen & mysa med mig. Vi ska fetta oss & snacka en massa skit. Min fina Malin!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Känner mig riktigt snuskig. Har gått runt i min pyjamas HELA dagen idag. Blev ingen prommenad för det började snöa. Usch. Sov gott med er så hörs vi imorgon! Pussar & kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0