10-12-02

Namn: Julia Daniella Karin Larsson
Piercingar: En i varje öronsnibb. En i tragus. En i brosket där långt upp på örat.
Tatueringar: Ingen.
Längd : Antar att jag fortfarande är 168 cm.
Skostorlek: 40.

Hårfärg: Blond.
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Skulle vara roligt att bo i Göteborg.
Tänker du på att ta självmord: Absolut inte.

Dricker du alkohol: Ibland.
Röker du
: Ibland.
Vilket shampoo använder du: Olika, just nu är det bobby´s.
Vilken parfym använder du: Calvin Klein In 2 U
Vad är du rädd för
: Att kvävas.
Gillar du att tvätta: Inte direkt.
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Jadå.

Film du hyrde: Hm, tror det var hos Clucken. Hipphipp Hora.
Film du köpte: Inte en aning.
Låten du lyssnade på: Självmordsblond - Kristian Anttila.

Personen du ringde: Mami.
Tv program du tittade på: Kollar på biggest loser just nu
Personen du tänkte på: Blir nog min mamma då.

Gånger du varit kär: Oj, svårt. Riktigt kär är nog tre gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Oj, det är många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Isåfall ett skulle jag tro.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte en aning.
Ärr du har på kroppen: Ett litet i pannan. Ramlade när jag var liten. En liten sten fastnade i min panna & satt kvar där ett tag.

Personen du fick mail av: FB
Personen du fick brev av: Fick rätt många kort & brev när Kate föddes. Kommer inte ihåg vem som var senast.
Personen du fick sms av: Amanda Wulff
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, när pappa var här & hälsade på när Kate var rätt färsk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0