10-12-01

Första december. Det är Sinnessjukt hur fort tiden går! Om ca två veckor är min unge 9 månader! HJÄLP! Nu har jag iallafall klätt på min lilla groda. Ett par strumpbyxor, en rosa body med en stor jordgubbe på, ett par vita tights & en rosa kofta med puffärm. Så söt är hon. Ska ta bild snart & lägga upp.

Fick i Kate en ordenligt frukost idag. En hel macka med smör, tar dock bort kanterna för jag tycker jag är för hårda än. Sedan en portion dröm youghurt. Försöker få i min råtta lite extra fett. Den kan jag tipsa om, den innehåller 4,5% fett & hon älskar den! Så idag blev det en rejäl frukost! Nu är mami nöjd:)

I eftermiddag blir det öppnaförskolan. Jag bara älskar det! Det är så sköna brudar där & alla fina bebisar. Tror att Kate gillar det med. Bara unga tjejer där dessutom. Jag är yngst & sedan går det upp till 22 år tror jag. Något åt det hållet iallafall. Så 18 - 22 år. Fast jag blir ju faktiskt 19 om nästan bara en månad så;) Det blir bussen idag till öppnaförskolan så slipper i frysa ihjäl! Tror jag ska träffa Ida sen med, hoppas det blir av denna gången.

Otroligt kallt idag såg jag på min iphone. 21- om jag inte såg fel. INTE OKEJ! Dessutom vill jag ha en ny vinerjacka. Har ingen som jag gillar just nu. Imorgon ska jag & Clara åka på seconhand & kolla om dom har något lovande. Längtar! Vad vill ni ha för vinterjacka att värma er med i kylan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0