Söndag

Jahopp, då är det söndag ännu en gång. Fan va tråkiga söndagarna är på förmidddagarna men på eftermiddagen & kvällen är dom så mysiga:) Helgen har i mestadels spenderats med Larsson & det behövdes, hon är super:) Idag har jag hjälpt mamma att städa idag, dammsuga huset. Borde göra det oftare för hon är väldens bästa mami. Vad händer sen, det vet jag inte riktigt. Ska ta en dusch sen & en kopp te. Haha, just nu sitter jag & kollar på idol. Alla repriser typ, men det är roligt. En av mina favoriter gick vidare, kommer inte ihåg vad han heter men SJUKT snygg. Han bor i Göteborg & som sagt bor min kära papi där så han ska jag nog ta & ragga upp någon dag;) Var på A6 igår med mamma, hittade inte ett skit. Letar efter en ny Mc jacka för min skit snygga favorit Mc jacka från H&M är sönder. Har haft den i snart 2 år & det är syntet så den spricker. Bajs tråkigt! ( JA nu gick Calle vidare såg jag, en av mina favoriter med, så SÖT! ) Så ska till Pappa i helgen så ska köpa en ny jacka då, om jag hittar den perfekta;) Usch vad seg jag är & jag har inget att skriva. Lagade precis korvstroganoff & couscous så nu är jag mätt & glad. Ska skirva lite mer om en stund. Ha det så bra så länge. Puss!


Larsson som nu för tiden är en sexy brunett & jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0